fredag 15. mars 2013

Surrealistbilde

I denne oppgaven skulle vi sette sammen flere bilder til et bilde, som beskriver deg selv eller forteller en historie. Bildet skulle inneholde minst tre elementer og et bilde av deg selv, men før vi skulle begynne på dette bildet måtte vi sette sammen et annet for å øve oss.

For øvelsesoppgaven valgte jeg disse bildene:




Resultatet ble dette:

Ferdig resultat


















----------------------



Nå kommer bildene jeg valgte til selve surrealistbildeoppgaven.
Her er bildene jeg tok utgangspunktet i:













(beklager for rotete bilder men hele siden er tragisk)
Slik ble resultatet:

Ferdig resultat
For å sette sammen bildene til dette vidunderlige surrealistbilde brukte jeg Photoshop CS5. Ved hjelp av "Lasso tool" klippet jeg ut bildene og limte de inn på bakgrunnen. Etter all klipp og lim så var bildet fiks ferdig! Bilde skal beskrive meg og det jeg liker å gjøre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar